Digitální Přenosy

Responzivní e-maily jsou nezbytné pro zajištění dobré čitelnosti a funkčnosti na různých zařízeních. Zjistěte, proč je důležité o responzivitu dbát.

Proč responzivní návrh

Responzivní návrh e-mailů zajišťuje, aby vaše zprávy vypadaly skvěle a byly čitelné na jakémkoli zařízení.

Klíčová fakta

Přes 50% e-mailů je otevřeno na mobilních zařízeních, což zvyšuje potřebu optimalizace pro různé velikosti displejů.

Design a přístup

Používejte fluidní layouty, flexibilní obrázky a médiové dotazy pro dosažení nejlepší možné responzivity.

Můj pohled

Responzivní design není už jenom trendem, ale standardem. E-maily bez dobrého návrhu ztrácejí na efektivitě a mohou odradit příjemce.

Závěr

Investice do responzivního designu se vždy vyplatí, zvláště pokud chcete, aby vaše e-maily dosáhly maximálního dopadu.

Jan Novák
Jan Novák je odborníkem na digitální marketing s více než desetiletou zkušeností v oblasti e-mailové komunikace a automatizace. E-maily považuje za klíčovou součást moderního marketingu a věnuje se neustálému sledování nových trendů. Jeho vášní je sdílení znalostí a pomáhání ostatním využívat e-mailový marketing na maximum.
Jan Novák je odborníkem na digitální marketing s více než desetiletou zkušeností v oblasti e-mailové komunikace a automatizace. E-maily považuje za klíčovou součást moderního marketingu a věnuje se neustálému sledování nových trendů. Jeho vášní je sdílení znalostí a pomáhání ostatním využívat e-mailový marketing na maximum.

Featured Post